Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, January 4, 2010

Hari ni takde internet

Tiba2 hari ni pid tkde internet.
Dah call tm, bukan kena potong
Takde masalah apa pun
Tp tkde connection..
Baru nk story pasal 1st day kalep p school.
Hari pertama okay sgt..
Pagi ni cm nak runtuh gate sekolah tu dia gegar.
Semlm kemain lg cite ada kawan nangis nak mami dia.
Pagi ni dia lak melalak tak hengat.

3 comments:

Ms AiReEn MoHd said...

wakakak koni kan kalip...teringat puting kat umah ker ape..wakakak tu baru kalip nangis nak tuntuh pago tu...kang kalau mak nyer menyinga kang mau rata sekolah tuh kang...hikhik

I want to lose weight said...

Smpi jemput td pun muka masam je. Dia dok tny 'kenapa awak tgl kalep?'

leeja said...

cepat-cepat update cite kalep masuk skolah. Anak kite nagis jugak, dia sorang je nangis semalam kat skolah. kuat lak tu. denagr suara dia sorang jer. budak yang lain okey jer. ari nie pun nangis. but nangis manjer...