Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, December 28, 2010

3 hari lagi.. (nak mula cuti panjang)

Huhuhuhu.. PENAT!!!

Ni laa jadinya kalau keje setahun..
Nak disetelkan dalam masa kurang 10 hari..
Ini laa time nak wat akaun..
Nak wat laporan bulanan..
Nak wat perancangan aktiviti..
Lagi ada SKT..
Lagi analisis pengguna baru..

Selalunya..
Bila notis mesyuarat tahunan keluar..
Baru akak Zel terhegeh-hegeh..
Bersama-sama rakan seperjuangan malas...
Cam biasa.. Ezey & Rehan..
Bertungkus-lumus... siapkan sambil meniru sesama sendiri :))

Tapi sebab aku nak cuti lama..
Takde laa lama.. perancangan bulan Feb dah naik keje..
Yang pasti dengan tilam.. pilis.. param...
Tungku je takmo.. sbb aku mmg tak suker :))

Oleh itu.. TAHNIAH PUAN ZEL!!

Aku rasa dalam 42 PID..
Aku je rasanya dah complete sumer keje-keje tahun 2010..

KORANG HADE?!!!!
.
.
.

1 comment:

Awanis Binti Zaini said...

Jelesnye dgn akak.. dh schedule operate. Saya ni menunggu hari aje..
huhu~