Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, December 28, 2010

Nasi lemak potong stim...

Ni yang tak suka beli nasi lemak dah siap bungkus..
Punya laa bersemangat nak makan nasi lemak udang pagi ni..
Tiba-tiba bukak..
Hanya ada 1 ekor udang sahaja..

Kot laa.. nak letak sekor..
Bagi laa timun sepotong..
Telur potong 1/8...
Kacang 4 biji.. bilis 3 ulas..
Jadi laa kan..

Ni kalau udang dah abih..
Takkan aku nak koyakkan daun pisang tu pulak wat lauk..

Kalau camni gaya..
Confirm tokey.. cukup setahun..
Leh angkat Vios cash!!!
.
.
.

10 comments:

adha said...

tu da melampau tahap gaban la tu... brape sen tu?

Farra Dhelina said...

ekekekeke..adoilaaaa..sabo je la kak....apedaaaaa...hagak2 ler nk taruk udg sekor je...kot ye..kasi lah perhiasan yg lain...

I want to lose weight said...

Ko jgn tanya SEN laa nasi lemak skang..

Total tadi aku bayor..

Kuih 6 biji + nasi lemak = RM4.00

awek_utara said...

mak aii k.zel..mahalnye? kuih sebiji bape posen? kedekut taik idung masin tul tokey neh..agak2 la nk untung pn...udg sekor? iskk..jgn beli dh kt ctu..

Mama Sara said...

hehhe tu namanya tokey jujur...
"nasi lemak udang satu"..
kompom satu lah udang nyer.. n kompom juga lah udang je isi lauknyer nyer
hehehehe..

A.I said...

melampau tau! wat penaya org je..haih

LiAnA said...

alahhh udang takat celah gigi.. nk untung saje diaorg ni.. tambah timun dgn telur sepotong pun ok dah..

noradzlina.kamdani said...

rm 1.60 ke nasi tu?

geraugebang said...

Aslm
ko pun zel... pada-padalah adikku ooooi...berapa hinggit sebungkus? senggit?

Beattey said...

ko order ngan aku jak lah nasi lemak...

murah n banyak aksesori..

hahahahah...