Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, December 5, 2010

PLEM mami...

Korek-korek gambor masa Kalep rambut panjang..
Tak sampai hati nak tepek rambut kojek dia..

Setelah hampir semgu dok umah nenek..
Malam tadi aku pujuk gak balik Tg Malim..
Mula-mula takmo..
Aku datang je terus menyorok dalam bilik..
Siap kunci pintu..

Dah 2 jam aku kat sana.. baru mai tunjuk muka..
Baru igt nak peluk cium mami dia..
Tapi tak cakap lagi nak balik..

Sekali tengah main luncur-luncur atas lantai guna sarung bantal..
Salah landing.. terus tersembam.. sampai calar dahi..
Baru ler.. "MAMI JOM KITA BALIK..."
Hehehe.. berjaya gak bawak budak Ahmad balik..

Pagi ni tanya nak pi umah Nenek tak?
Jawapannya.. TAKMO :)
Tapi mami akan anto gak ngko nanti petang..
Sbb ada nak cek BP petang kang dengan esok..

On d way g umah Wan..

"MAMI PLEM..."

"Plem apa?"

"PLEM MAMI..."

"Apa plem tu?"

"PLEM TU MINTAK TOLONG.."

"Please?!!"

"YE MAMI.. PLEASE!!!"

Hehehe jauh tul bunyinya...
Kalau dia sebut YIS pun aku leh tangkap lagi..
Ni sampai ke PLEM...

Apa yang di PLEASE kan tu..
= tak tau laaa...
.
.
.

5 comments:

littlehumblelynn said...

heheeh.........dia nak pandailer tuh maksudnya :)

noradzlina.kamdani said...

keh keh keh..PLEM mami jgn anto g umah nenek

I want to lose weight said...

Konon dia je tu..
Dah smpi umah nenek..
Punya laa payah nak ambik balik..

AIN NAZRI said...

agaknya mami plem.. = mami please = tak moh g umah nenek..

I want to lose weight said...

Aku rasa PLEASE PERGI RUMAH NENEK..