Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, December 20, 2010

Susah nak cari..

Dinner malam ni ditaja oleh adik aku yg sedang kaya..
Dia dapat tunggakan gaji yg bernilai riban-riban..

Tapi bukan pasal dia yg tgh banyak duit tu aku nak citer..
Tkde maknanya sbb bukan duit aku pun..
Yang pasti.. aku tak dapat pun lagi gaji bulan ni..

Nak citer pasal nasi goreng USA...

Aku rasa 5-6 tahun lepas..
Cam senang je nak cari nasi goreng yang sedap..
Tapi skang ni..
Kalau ada 10 kedai..
Dijamin.. 10-10 sumer masak tak sedap..

Itu ler sebabnya aku sangat jarang makan kat kedai..
Kecuali untuk lunch..
Kalau lunch.. hari-hari :)

Nasi goreng zaman skang ni..
Janji bergoreng.. kaler dah tak putih..
Ada laa mixed vege tu 3-4 ketui..
Bawang putih ketuk 2 ketui..
Kicap + cili + garam sket.. SIAP!!

Hello... sila laa rasa apa yg ngko masak tu ye..
.
.
.

4 comments:

ezey said...

saya setuju dengan puan zel...susah nk jumpa yang sedap skang ni...saya sgt hangin kalau sy lapar tetiba makanan itu x sedap...tambah kalau harga ekik darah..
kalau rega cekik darah tp sodap..sy x kisah..senang hati membayor....

Mama Sara said...

sokong sokong sesangat...
memang xsedap sungguh...masak ala kadar saje...pastu mahai. padahal ramuan pun xdak..iera pun hari2 bawa bekal. beli buat sakit hati

//pagi ni mamam nasi goreng telur pecah + cili api...marbelesssss

Farra Dhelina said...

lamanya tak mkn ns goreng USA..ntah la skang ni mmg ssh nk jumpa org masak sedap, jnji masak je! podah!

noradzlina.kamdani said...

kt pilah ni pun msk ala kadar jek..sbb tu pelanggan ssh nk lekat..aku mmg selektif sket bab mkn2 kt kedai..(ceewah mcm aku pandai msk)