Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, December 26, 2010

Tak sesedap dulu...

Dah dapat makan pun..
Tapi cam resmi orang mengidam..
Bila takde nak sesangat..
Bila dah dapat.. rasa tak teringin sangat pun..

Ke Mc D Bukit Rahman Putra ni wat tak sedap..
Selalu g Mc D Rawang..
Semlm sbb ada check up kat PMC..
Terus ler melajak kat Mc D area situ..

Lebih terliur nak makan Ayam Goreng Mc D Spicy..
.
.
.

10 comments:

Farra Dhelina said...

alahai kakkkkkk...sy ni mmg perot tong smpah..tak kira org kata ape, ttp sedap jugakkk..hehe...nk mkn lagiiiiii

Kaseh said...

rasanya mmg skang dah tak sedap kot zel..aku mkn kat kajang baru2 ni pun tak sedap dah rasa dia..

Nieza Ishak said...

mmg kureng laaa
rasanya lada hitam tue dia letak cikit jerk ....

aku pun makan tak puas ..huhuh

effadyaza said...

terasa laparrr....

PuaN su SU said...

kurang merveles dari dulu...dah tak ngigau2 nak makan

I want to lose weight said...

Oooo..

Kiranya betui laa kurang sedap dari dulu..

Aku igt aku sorang je berperasaan spt pembawakkan budak :))

Sarid Derus said...

salam..
nak nyampuk gak..memang kurang sedappp..tak mcm dulu...:)

SyidaGorjes said...

salam....
zel, aku tak pernah makan bege tersebut.

I want to lose weight said...

Sos burger tu agak kurang menyengat..
Dulu2 melekat rasa lada hitamnya..
Skang ni cam nak tak nak je..

ADAKAH HARGA LADA HITAM MAHAL?

awek_utara said...

aha la kak zel..dlu bile mkn..rasa puas sebijik pn..dengan bwgnye..pergh..meleleh..

tp skrg, rasa dh xpedas..rasa daging jek lebih..n if perasan la..saiz dia pn dh pendek sikit dr dlu la..dlu mane letak dlm kotak kn? skrg dh de kotak..

mmg xbest mcm dlu.. ;((