Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, December 13, 2010

Sila kagum..

Tiba-tiba gas abih pulak..
Kalau tukar esok..
Maknanya adalah kali ke-3 ini tahun..

3 KALI HOKAY!!

Apa yang nak diherankan sangat?!!

SILA HAIRAN...

Sebab tahun pertama smpi kedua kahwin..
1 tong gas pun tak abih-abih..
Tahun ketiga sekali tukar..
Tahun keempat sekali membawa ke tahun ini...
Tengah tahun tukar..
Hujung tahun tukar..

ITU ADALAH KEMAJUAN :))

Yang pasti aku memasak..
Bukannya jual gas subsidi kerajaan ittew ;)

Tahun ke-5 kahwin baru ada kemajuan..
Itu pun aku rasa.. pembawakkan anak dalam perut..
Sebab kali ni peknen..
Yang aku idam-idamkan.. sumer nak yg aku sndr masak..

Pesanan untuk Inche Izman..

BIE, BONUS TAHUN DEPAN...
SILA LA BELI DAPUR YANG ADA KAREKTER SKET..
LAMA SANGAT DAH PAKAI DAPUR BUJANG KALER IJAU TU..
.
.
.

3 comments:

marziah said...

zel...itu gmbo hiasan semata ke
atau memg gmbar sebenar tempat kejadian atau super impose semata2?
Aku dah kagum sgt2 ni sbb aku x pernah wat tong gas umah aku cenggitu hehehehe...

nurulhudaresad said...

tu la psl...baru nak tanya kaitan gambar...tp bukan petronas kata tak buleh tonggeng kan tong gas ke?hehehe..

I want to lose weight said...

Bukan..

Tu gambor hiasan semata-mata..
Jangankan nak tonggengkan tong gas..
Nak angkat tong kosong naik atas troli pun aku dah tak larat..