Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, December 28, 2010

Yang sangat dirindui..


Lepas kandungan menjangkau 4 bulan..
Aku dah tak leh meniarap lagi..

Ini adalah aktiviti kegemaran aku setiap malam..
Iaitu meniarap depan laptop atas toto depan TV..
Memang sangat heaven..
Kadang2 aku meniarap smpi bangun tido esoknya..

Pasal tak boleh meniarap lagi..
Malam2 aku jarang online..
Sebab sakit pinggang duduk sambil hadap laptop..

Namun, tak lama lagi..
Saya sudah boleh kembali meniarap :)

Kalau bukan 5hb pun beranak..
Last tarikh doktor bagi ialah 9hb..
So, lepas 15-16 hari..
Sudah boleh meniarap kembali..
.
.
.

7 comments:

nurulhudaresad said...

x sbr lak...tinggal seminggu je lg kan....

mimie1678 said...

den plak sakit tek klu meniarap... hehehe...

littlehumblelynn said...

zell

tak lama dah nak bersalin?ko ct dah yea...

II riEnAsHaM II said...

saya walopon dah beranak tetap tokleh meniarap sebab c-zer..huhuhu...

II riEnAsHaM II said...
This comment has been removed by the author.
noradzlina.kamdani said...

erk..ko bio betul lps 15 hri dh bole meniarap? ko jgn buat psl beb...takut bentan nnt hu hu hu

I want to lose weight said...

:))

Kan ke aku kena tungku 3-4 jam satu hari..

Tu lepas 15 hari dah boleh melungkup :))

Rasa cam tak ceaser kot..
Leh rasa rambut bay dok geli-geli kat segitiga emas bawah nun..

Apa-apa pun keputusan akhir 3hb ni..