Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, December 13, 2010

Haiyaaaaa!!!

Budak nikan demam jugak..
So tadi aku balik awal.. nak bawak dia g klinik gomen..
Sekali mak aku bawak dia g sekolah..
Kul 5.30 ptg baru balik..
Terpaksa laa bawak pi klinik panel..

Sampai sana.. dah nak Maghrib..
Doktor pun dah tukar shift..
Sebelum u doktor Melayu.. lepas tu doktor Cina..

Doktor Cina ni mmg Khlaeef kenal sangat..
Sebab waktu pejabat..
Dia keje kat Klinik Kerajaan yg aku dok cek perut tu..

Masuk dalam bilik tu..
Khaleef sndr terus citer apa yg tak kena dengan dia..
Kebiasaannya camtu dia sndr yg bgtau dia sakit apa..
Aku hanya explain bila kena tang perkataan2 pelat dia..

Pastu doktor tu balas..

"HAIYAAAA BANYAKNYA SAKIT KHALEEF"

Sekali anak aku balas balik...

"TOKTER.. TAK BAIK CAKAP HAIYAAAA...
TU CINA CAKAP... NENEK KATA SEBUT YA ALLAH"

Mami dia senyum senget sebelah :)
.
.
.

2 comments:

Kak Mah said...

hahahaha khaleef, khaleef...itu cina la khaleeffff... ehehehe

littlehumblelynn said...

haiyaaaaa!!manyak kelakar ini budak..mau pecah pelut aunty malam2 nih..:)