Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, December 9, 2010

Kebiasaan ORANG GEMS...

Ni kesinambungan daripada entry semlm..
Yang pasal KEJADIAN tu.. :)

Ikutkan..
Tak payah nak terasa hati lebih2 pun ngn mokcik tu..
Lain laa kalau berat aku 45kg..
Sekali dia jeritkan GEMUKNYA NGKO!!!

Tu memang laa nak kena baling ikan kekek mak iloi-iloi..


Kebiasaannya.. orang berbadan besar ni..

Bila orang kata GEMUKNYA NGKO...
Kemain sentap lagi..
Hati tu luka cam dihiris parang tumpul..
Pastu picit lak asam limau atas luka tu..

Tapi..

Bila orang kata NGKO NAMPAK KURUS LAA..
Amboi..
Kemain gelak lagi dalam hati tu..
Sampai terlampias dekat muka punya suka..

Padahal orang tu je yang NAMPAK...
Orang lain belum tentu lagi... :))

Kesimpulannya..

Kalau tak nak orang cakap NGKO GEMUK!!!
Sila diet dan kuruskan badan..

Pada yang dah redho cam Kak Zel & Makcik Rehan..
Sila nyanyi dalam hati perlahan-lahan...

KALAU ANDA GEMBIRA TEPUK TANGAN (pap.. pap...)
KALAU ANDA GEMBIRA TEPUK TANGAN (pap.. pap...)
KALAU ANDA GEMBIRA BEGINILAH CARANYA...
KALAU ANDA GEMBIRA TEPUK TANGAN

(pastu TEPUK muka orang yg mengata kita tu..)
.
.
.

3 comments:

mamat80 said...

betul kak....time saya badan ngah naik...sentap gle org kate....

m.q said...

mmg sentap weyh...

noradzlina.kamdani said...

adat arrr sape yg xmo dengar diri kene puji kuwus ahaks