Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, December 7, 2010

KLIMS - Part II Perodua BEZZA

Kata MR ni prototype je..
(bini henjenier Perodua :))
Belum finalized lagi laa kiranya..
Tapi lebih kurang camni laa rupanya..

Elok ke pintu slide camtu?
Kalau laa tgh memandu tetiba terbuka..
Naya anak-anak aku direct jatuh keluar kete..
Luas sangat bukaannya..

Pastu seat putih..

Huhuhuhu.. kalau kena muntah milo Kalep..
Harus remuk redam hati seharian..

Depan OK kot..


Belakang akak suker Dek Non..
Wpun cam iras-iras kete Mazda dulu-dulu..
Kalau bubuh ekzos yang kuar api tu..
Terangkat beb..

Bonet pun luas berbanding keluaran Perodua yang lain..

Akhir kata..

MALAYSIA PUN BOLEH ;)
.
.
.

4 comments:

eynda said...

Design macam toyota Prius....

littlehumblelynn said...

zell

ko pg semalam ke ?
nape x jupe yek..
(ayat nak kena penampar--org ramai giler babas semalam :(

I want to lose weight said...

Tulah pasal..

Aku bukan hanya nyaris pitam..
Tapi nyaris jadi incredible hulk yang bertukar menjadi HIJAU!!!

I want to lose weight said...

Kak Eynda..

Toyota dengan Perodua ni kan ada bau-bau daun sekentut :))