Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, December 13, 2010

Sleeping Beauty..

Sejak akhir-akhir ni..
Dah takde lagi tido yang nyenyak untuk aku..
Selain dari bangun kencing 5 kali 1 malam..

Badan jugak mula sakit2..
Lebih2 tang perut & pinggang...
Kaki tak yah cakap laa kan..
Sengal.. cramp... anytime je..

Pastu tambah pulak aku suka mimpi merapu..
Kejap hantu.. kejap eksiden.. kejap jatuh bukit..

Pastu masalah berangin satu badan..
Muka pun dah sembab ni..
Tangan kaki pun sembab..

Petanda tak lama dah lagi tu :)

Khaleef dah takmo tido ngn aku sangat..
Sebab dia kata MAMI TIDO BISING!!
Aku punya dengkur.. smpi aku yg tengah tido pun leh dengar..
Tu belum masuk bercakap dalam tido..
Sian Khaleef..
Tu pasal kalau Papa ada.. maksu ke.. nenek ke..
Mmg dia takmo tido dengan Mami..

Harap2 penyakit kuat giler berdengkur ni hilang laa pas beranak nanti..
Penyakit bercakap tu tak leh dah..
Tu sejak azali mmg tido bercakap & membising... :))
.
.
.