Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, December 20, 2010

Sedap...

Masa peknen ni...
Aku suka makan kacang ni..

Ayah mentua aku balik Mekah..
Ada gak beli kacang ni..
Tapi masin betul...
Sampai kebas2 bibir makan..

Yang seperti gambar di atas..
Takde letak garam @ gula..
So, sangat cantik untuk aku yg HBP dan GDM ni..

KEBAIKAN KACANG PISTACHIO

1- Vitamin B6, mineral dan fiber
2- Bagus untuk orang yang sedang diet
3- Baik untuk sistem kardiovaskular badan
4- Kaya antioksidan
5- Bebas daripada translemak



Tak sabor rasa nak diet balik..
Hehehehe... KONON!!

Tapi betui laa wei korang-korang..
Rindu pulak perasaan bangun dari tido..
Mikirkan apa patut makan hari ni..
Apa patut jangan makan..
Berapa berat semalam..
Berapa berat hari ni..

RINDU CONTEST JUGAK!!!

Apa kata...

Akak Zel korang kena pantang 40 hari kan..
40 hari turun 10kg..

ADA BERAN?!!!

Tapi tak leh bersenam laa pulak..

Takpe-takpe.. nanti kang lepas pantang akak finalized balik..
.
.
.

9 comments:

Nieza Ishak said...

jommmmm zel,

ada la aku geng berpoyo2 diet ... hihihi.

adha said...

sedapnya kacang ni........ nyum3

sLEEping BEauty said...

drop here .. :)

Mieja@Amiizaa2001 said...

zel,

caiyokkkkkkk:)

ko bf baby nie mesti ko kurus zel...sebab segala zat akan terus turun kebaby, yg tinggal kat kita hanyalah tulang belulang:) sebb bab pemakanan bf kena jaga gak...apa tk leh makan, apa blh makan:)

kacang ko bikin aku terliur:)

littlehumblelynn said...

zell.


aku berani...confirm zell 10kg leh turun as long as ko rajin bertungku..bfdg baby tuh..dan makan mmg kena extra pantang!!barut jgn tggl..sure leh turun 10kg...!!

mimie1678 said...

jom! ko dlm pantang wat contest lagik tau... haku join... den dah mcm belom tunggu pecah nie hahhhh....

quezul said...

sy pantang, dlm masa 30 hari turun 10kg...lepas tu tk turun2 lg..uwaa....

Mimy Hamid said...

jom jom diet kak zel

I want to lose weight said...

Kena tengok dulu method aku bersalin..

Kalau dapat normal kita ON 40 hari = 10kg..

Kalau ceaser..

Kena tgu sihat betui laa baru dapat ON diet :)