Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, December 7, 2010

Sakit pinggang..

Masalah saat-saat akhir kehamilan sudah muncul..
Kalau tersalah posisi tido..
Esoknya time nak bangun.. cam nak meletup pinggang..

Dah ler perut aku peknen kali ni..
Ala-ala mengandung kembar 3..
Ada banyak kali orang tanya..

"TWIN KE?"

Masa Khaleef.. sampai takde sapa tau pun..
Tau-tau ambik cuti nak bersalin je..
Sebab perut tak naik.. tapi badan naik..

Yang ni.. badan tak naik..
Perut lak kemain membelon lagi..

Semlm lak.. bantai jalan-jalan dari pagi smpi malam..
Hari ni kat pejabat..
Duduk tak kena.. berdiri tak kena..
Baring tak dapek laa kan..
Takkan nak baring lak dalam pejabat ni..

Kaki lenguh tak yah cakap ler..
Buah betis kemain keras lagi..
Silap sket je terus cramp..

Ngadu kat blog je..
Kat Hajah Norlia tak berani..
Sebab dia dah banyak kali pesan..

DUDUK RUMAH DIAM-DIAM..
JANGAN NAK MERAYAU JE..
.
.
.

5 comments:

noradzlina.kamdani said...

bkn xbole nk jenjalan...elok gak tu g jenjalan sbb excercise...

tp agak2 yek klu sampai sakit 1 bdn he he he sendiri mau ingat la...

Farra Dhelina said...

mn perut akk yg comel mcm kembr3 tu? nk tgok..mesti comellll... aduii..skt pinggang tak blh belahhh kan!!

mimie1678 said...

take care zel... :-)

iswatie "colours of life" said...

x per zel...hang pulun lagik berjln..leh beranak awai..tambah skrg dah leh ambik cuti bersalin 90 hari....

quezul said...

sama cam sy la..akhir peknen, mmg sokmo skait pinggang...lepas tu mmg tk leh jalan byk....kepala bb dh terasa rasa kat sinun....tu lum lg nk kena ulang alik ke toilet...