Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, December 14, 2010

Kebakaran...

Tetiba pagi ni tak leh upload gambor lak kat blogspot..
Takpe.. gambor tak penting..
Yang penting apa yang nak disampaikan...

Ni untuk pemesan bahan bakar..

1- Pastikan korang betul-betul nak beli baru confirm order..
2- Pastikan ada duit dan jangan lupa bayar..
3- Pastukan jangan tifoo akak hokay..

Untuk regular..
Korang jangan nak fefeeling lak..
Kome tak termasuk dalam amaran ini..

Ni melambak-lambak bahan dah siap..
Yang pesan wat diam jelah pulak..
Memang lebih baik dari dulu aku pos sebelum payment..
Tu lagi rugikan..
Ni at least bahan ada ngn aku lagi..

Tapi ni yang banyak2 ni nak bagi sapa?

Aku malas nak wat style payment terima baru bakar..
Sebab membakar ni bukan ambik masa 2-3 minit..
1 kpg bahan.. lebih kurang 20-30 minit..
Bil letrik lagi.. susut nilai kuasa burner lagi..
Nnt aku lambat pos bising pulak..

Ok itu je pesanan pembekal.. :)
.
.
.

1 comment:

mommy.aisy.hana said...

issshhh..sape plak nk mlingkupkn bisnes kakak i ni..?
drng lupa kot kak, do remind again n again la..

ps: saya pnya x smpi lagi..lmbt pcik posmen ni.