Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, December 21, 2010

Kenapa jelah ngko ni wahai WIRA!!

2 minggu sudah.. balik check up dari PMC..
Ngn tak semena-mena tetiba econ kete bunyi kuat..
Padahal 2 minggu sebelum tu baru je lepas ganti tayar..
Dah melayang ler lebih kurang 1K..

Singgah kedai.. katanya Compressor Econ hancus..
So, estimate dalam 6-7 ratus laa jugak..

Sbb baru ganti tayar..
So, untuk compressor masuk budget bulan 12...
Kena tunggu gaji masuk dulu..
Gaji pulak lambat masuk..

Pagi ni.. dapat MMS lagi dari Inche Izman..
Hari tu dia MMS gambor tayar pecah..
Hari ni dia MMS gambor cermin tingkap belakang lak pecah..

Masalah compressor tak selesai lagi..
Tambahkan lagi satu masalah..

Ikut hati aku..
Kalau laa kete tu dah abih hutang..
Pastu rege dalam 500-600 hengget je..
Memang aku dah tolak masuk dalam Sungai Bernam..

Tak sudah-sudah bawak masalah..
Tahun ni je agaknya.. dekat 10K abih ke kereta je..
Kalaukan kereta tu Toyota Hibrid ke.. Honda ke...
Ni takat buatan Malaysia je..
10K tu... aku leh beli tora terbang sebijik lagi tau..

Tora Terbang kesayangan aku jugak is the best!!
.
.
.

5 comments:

noradzlina.kamdani said...

la...mcm mane bole pecah?

quezul said...

byk tu 10k...dh bole kuarkan kete baru...

lepas dpt bb nanti, tukar kete baru la...

eynda said...

Retak seribu tu...

Hafiz said...

kalau kena wind screen ok la jugak... insuran boleh cover... nie kena cermin belakang... mmm... mahal jugak tuh walau pun kecik jer...

Yang peliknya... macam mana laa boleh pecah yer...

I want to lose weight said...

Kete Wira ni nak kena mandi bunga bawah jembatan agaknya.. :))