Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, August 1, 2010

3 budak nangoi......

Budak yang tengah tu..
Skang tengah demam campak..

Budak yang tepi belah kiri tu..
Dalam proses nak bentikan pukin...

Budak tepi kanan tu..
Hari ni baru balik dari kampung..

Kesamaan = 3-3 hidung pelepah kelapa sawit :)

Ibu depa tengah giler FB skang ni..
Baru kenal-kenal..
Dah teraddict...

Tu belum aku ajar bercucuk tanam..
Bela ikan.. masak-masak lagi..
Baru tau basic-basic je tu..
.
.
.

3 comments:

nurulhudaresad said...

waaa.....teringat masa aktif berkebun dulu...kol 12 malam leh bangun balik nak harvest nya psl....dah lama tinggalkan kebun tu...apa la jadi ekk....

I want to lose weight said...

Akak pun dah lama tak berkebun..

Sejak2 pregnant ni..
Nak on laptop pun rasa mual kalau kat umah..

Kepala tu nak tido je

FAIZA AMIR 2001 said...

comieeee:)

lama tk msk kobun....dah habih busuk gaknya...:)