Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, August 15, 2010

Gelabah Puyoh...

Mula-mula cam konpiden sgt nak bukak baju sndr..
Siap bagi aku HP.. suh snap gambor dia..

Hari ni sangat bersemangat nak pergi sekolah..
Sebab mgu lepas dah beli beg baru..


Sekali kepala tak leh kuar..
Menggelabah !!!
.
.
.

5 comments:

memorisusuanku said...

comel ayeep....:) ali pon dah pandai bukak bj sendiri, cuci poo poo dia sendirik....tp mama tak yakin dia bsh bersih...hikhikhikik

noradzlina.kamdani said...

nmpk.....air mata dah bergenang tu agaknye bg kukin soh senyap eh?

I want to lose weight said...

Kalep basuh berak...
Kalau aku tak nampak..
Dia curah je air kat bontot..

Kalau aku ada.. baru betul2 dia basuh dengan tangan.. bubuh sabun..

m.q said...

hahahah..series muka gelabah
cumel betol

Mimie Hamdan said...

hehehe.. comel.... geget baru tau...