Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, August 15, 2010

Sengkuang + Kuah Rojak..

Kalau tabur kacang goreng hancur lagi marbeles khen...

Hajah Norlia skang tgh mengexplore bisnes baru..
Menjadi pengeluar kuah rojak.
Setakat aku jadi tukang rasa ni..
Kuah dia mmg sedap..

So, nnt bila dah berada di pasaran..
Sapa-sapa nak sample jangan lupa mintak kat aku ye..
Kot2 korang leh jadi penjual sambilan lak ke ;)
.
.
.

3 comments:

m.q said...

terliur aku ptg2 ni ko....

noradzlina.kamdani said...

perghhhhh nih buat rojak petis pun sedap gak nih.....

eynda said...

Wah!! Lama tak makan rojak sengkuang macam ni..kalau tabur kacang lagi marbelesss :-)