Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, August 4, 2010

Masak lagi....

Hari ni Inche Izman balik..
Dari waktu lunch tadi kepala aku dah mula pening..
Apa nak masak?!!

Ikutkan laki aku tu takde laa paksa pun aku masak..
Kalau aku pesan makan siap2 pun..
Selalunya dia akan ikut pesanan aku tu..

Tapi cam kesian pulakkan..

Dah laa jumpa anak bini 1-2 kali je seminggu..
Pastu bini lak asyik malas je nak masak..
Padahal dah tahu sangat laki tu dah bosan makan lauk kedai..

Tapi tu ler..

Asyik takde mood...

Camne ek.. ada orang yg hari2 dia masak untuk laki dia..
Camne jugak.. orang yang 1 hari 3 kali masak untuk family dia..

Takde pun nak menghungut-hungut cam aku ni..

Huhuhuhu.. MALAS!!!!!!
.
.
.

7 comments:

et said...

hik3.xpe kak.sekurg2nye ade gak rase hati nak memasak.boleh pupuk.sikit2.lame2 nnt oke la.^^

I want to lose weight said...

Lama sampai bila tu..

Ni kira lama dah tau..
Nak masuk tahun ke-6 kamiorg kahwin :))

Nieja said...

kak, cube akak pk cmni.. baik aku masak tuk laki aku drpd dia crk org lain tuk mskkan tuk dia.. hahahaha.. kes naya tuh.. kompom akak rajin punye nak msk.. caiyok2 kak

Mak Doyah said...

eh, masa peknen memang malas masak la..aku dulu masa peknen, 4 bulan pertama tu tak de masak langsung, makan kedai jek, lepas dah nak masuk 5 bulan baru la ada ati nak masak sikit2...

MaMa aDaMaQiL said...

hehehe..ara dulu keje mane de msk..dok mkn laok kedai je..la ni dh jd fulltime housewife br le msk..kdg2 tu kdi gak jwbnye..hehehe..boring la ari2 msk..huhuhu

nurulhudaresad said...

masak telur msk kicap la kak...kata pon seminggu sekali...lain kami ni yang hadap muka hari2...takkan hari2 nak sumbat mulut laki ngan telur kicap...hohohoho....

noradzlina.kamdani said...

xpe la zel...laki syg ko hu hu hu...bkn xmakna xmasak xsyg laki kn...