Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, August 16, 2010

Anak bertuah...

Huruf "q" dia nak buat..
Huruf "p" takmo buat..

Dia sesedap rasa tgk Chowder..
Mami dia terpaksa ler menggunakan skill tangan kiri..
Menulis huruf "p" berkali-kali..

Lepas tu suh dia kaler gambor "pokok"

Dengan rasa malas.. sedebuk pokok sumer kaler biru..

Rasa cam nak debik dah..
Tapi bawak-bawak bersabar banyak-banyak..

Minggu lepas cikgu dia cakap nak datang raya umah Khaleef..
Boleh dia balas..

"TAK PAYAH DATANG LA.. RUMAH KALEP MAMI DAH CONTENG.."

Sesedap rasa menuduh aku pulak !!!

Pesanan utk PAPA

"Amacam bie.. jadi tak projek kita nak cuti 5 hari cat umah ni?"
.
.
.

8 comments:

memorisusuanku said...

hikhikhikhik ayeep kaler pokok biru:):) cute2...

pandai ayeep jawap kat cikgu:):0

noradzlina.kamdani said...

cat, jgn xcat...nnt raya aku dtg umah ko ek

nurulhudaresad said...

miaaahhhaaaa.......lawak..lawak gile....ayat yg keluar dr mulut dia selalu ayat2 yang x terfikir dia leh ckp camtu...mami dah conteng....tebaeekkk la kalep...

iswatie "colours of life" said...

hahaha...mcm Ichlas pemalas..yg hani terajin lak..kalu color org..tgn kiri colour lain n tgn kanan colour lain..yg ichlas dia bantai guna crayon coz mata besaq cepat habis dia cakap...n homework kalu mood kena tulis malaih.......Hani lah yg tukang buat homework dia...

I want to lose weight said...

Sama la..
Kalau anak lelaki ni mmg pemalas Ya Rabbi..

Si Kalep lak selalu buli Sara suh siapkan keje sekolah dia..

Kadang2 nenek pun kena buat jugak

m.q said...

kelako tol jawapn kalep ke cikgu dia tu..hahahaha

I want to lose weight said...

Rumah aku.. bukan sket2 dia punya conteng..

Kalau kena dia pakai crayon..
Lansung tak nmpk kaler asal dinding..
Punya dia mengaler..

Dulu2 aku marah ler..
Skang dah tak koser..
Dah smpi abih semua dinding dia bantai melukis..

ibh said...

Akakakakak..anak bertuah betul..
"Mami yg conteng"..akakakka..lawak betul...