Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, August 25, 2010

My 1st biskut raya :) - edisi menggigih...


Ni namanya BISKUT OAT MATA JOJOL :)

Sangat tebiat hokay...
Tak pernah2 buat biskut raya..
Tahun ni pulak sangat menggigih..

Kalau tak dapat perut ni baby girl..
Pasti kalau baby boy.. bakal jadi chef terkenal..
Jamie Oliver ke.. Gordon Ramsey ke..
Chef Wan pun ok laa... rumah dia paip kepala emas hokay..
Ko ada ?!!

Menggigih hari ni buat kuih sbb tak jadi masak rendang..
Tetiba Hajah Norlia ada catering berbuka puasa hari ini..
So, harus aku menceduk je lauk dari periuk nanti..

Makanya akan dibawa ke esok laa..
Masak tetap masak :)
.
.
.

12 comments:

m.q said...

kiut jer tgk beskut oat tu
huhuhuhu..nak cikit

Unknown said...

wah zel..dasyat wat biskut raya aku pun nak wat gak tapi malas...ehehehe...

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Ni pun import adik aku dtg..
Kalau aku sorang2 mmg takde mood medang

Farra Dhelina said...

rajin lah tu gak ni..menjadi gak kuih raya..

kompem bakal chef dlm perut akk tu..hiks

Natt_Alias said...

k.lang thn ni sure ara dtg umah raye..nk gak merase air tgn k.lang..hehehe

noradzlina.kamdani said...

wah....caya lah zel...berseri raya ni dh le nippon paint tambah plak biskut raya home made bg 1 tepukan gemuruh utk zel....

adha said...

ok la tu.. dr aku neh.. semua tunjuk jek.. hhihihi

ibh_sue said...

Gigil2 ko zel..jadik gak biskut..Haku..hampeh!..hajat mcm2..udahnye nanti bisekut tunjuk gak..hhehehe

Unknown said...

wah smgt buat kuih dh dtg nie kak zel

Mamma said...

smagt raya taun ni..
umah kaler baru siap buat biskut lg
hahaha..
tebiat dalam perut yg keluar ni hahaha

ceklala said...

disebabkan beskot xde nama, ape kata aku tlg bagi kan nama. voleh??
hhehheh...
"BESKOT MATA XDE IDONG, XDE MULOT"

HEHHEHEHHE.. jgn mare!! ;)

its me said...

weh giler rajin ko buat kueh wehhh aku yg lepak umah ni pun malas ak buat kueh weh...yg ade pun da abis weh...jem tart nenenas da 3 bekas abis..aku malas nak beli lagik...kang abis lagik