Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, August 11, 2010

Semalam punya kes...

Semalam mmg flet giler..
Masuk kul 3.30 ptg tangan dah menggigil..
Lutut dah lemah...
Bape kali aku dah pegang Slurpee Khaleef..
Rasa cam nak hisap je..
Teruk gak penangan puasa semasa mengandung ni..

Kul 6.00.. nak tak nak kena laa jugak masak..
Sebab Inche Izman balik..
6.30 layan Cinta Kirana smpi ler 7.30..

Elok tukar TV1, dah azan rupanya..
Cepat2 pi dapur.. tiba2 rasa nak kencing pulak..
Aku masuk bilik air.. tapi tak tutup rapat pun pintu..
Tolak camtu je..

Sekali datang anak aku..
DUMM !!!! dia tarik pintu kuat2 dari luar..

Aku pulas balik.. dah tak boleh..
Yg besi masuk dalam lubang kayu tu leh gerak..
Aku jerit panggil laki aku..
Dia igt aku main-main laa pulak..
Wat dek je sambung tengok TV lagi..
Aku dalam tu dah hangin satu badan..

Agaknya dalam pukul 8.00 malam kot..
Baru dia sungguh-sungguh nak bukakan pintu tu..
Rojoh sana.. rojoh sini... tak leh jugak..
Aku lak dalam tu dah cam nak pitam..
Kepanasan..

Lebih kurang 8.15 malam..
Laki aku cakap dah takde cara kecuali pecahkan je..
Aku pun jerit CEPAT JELAH.. SAYA DAH PENING NI !!

Pastu aku dengar laa laki aku membebel-bebel kat luar..
TULAH.. TIME2 MAGHRIB NI LAA NAK KENCING..
TIME NI LAA NAK MASUK TOILET...

Geram pulak aku dengar..

ABIH TU DAH NAK KENCING !!! TAKKAN NAK KENCING KAT SINKI..

Gedung-gedang.. gedung gedang...

Dalam kul 8.30 baru aku keluar dari toilet..

Kuar-kuar je.. terus pi peti ais minum air sejuk..

Khaleef anak aku yang baik.. bertalu-talu tanya soalan..

MAMI OK? MAMI SIHAT TAK?
KENAPA MAMI KURUNG?

Tu nasib baik laaa benda ni jadi time laki aku ada umah..
Kalau takde... siapa nak tolong..
Dah laa aku dok berdua ngn Khaleef..
Dah tu dia tak pandai guna telefon..

Pastu nasib baik lagi..
Yang terkurung tu AKU..
Kalau laa Khaleef yang terkurung..
Mau aku kat luar awal2 dah pengsan..
Dengar dia menangis menjerit ketakutan dalam tu..
.
.
.

10 comments:

nurulhudaresad said...

astaghfirullah.......sian nya.....dah la akak gigil2 eh.....tp ya la...nak salahkan kalep pon xleh jgk.....sabar la....dugaan bulan puasa....

Kak Mah said...

alahai zel...ko sempat makan ker tak tue.....

-niena- said...

kak zel...jaga diri baik2....jaga baby... :)

m.q said...

isk..nasib baik inchik hasben ada
aduhaiiii...
moga2 tak jadi lg kes mcm ni

booh7979 said...

Sian nya ko Zel..nasib baik hubby u ada.

noradzlina.kamdani said...

ciannye tragedi ptg pose....

I want to lose weight said...

Kalau dia takde..
Tak leh nak bayang camne nak kuar..
Dah tu si Kalep tinggal sorang2..

Tak pandai guna telefon yg jadi masalah sangat2nya..

Pasni.. masuk toilet nak pastikan bawak HP letak dalam plastik :))

Nieza Ishak said...

aduhhhhhhh ...

kesian pun ada ...
nak gelak pun ada .. adeyy zel ..

** aku dah boleh agak suara ko dok jerit2 bukak pintu tue ....

tp sib baik gak laki ko ado nyah ..

cienaishah ismail said...

ala siannyer......kalau KC dah x tahan dah tu..nak2 x buke pose lagi kan....nasib x de per2 yang berlaku....sian awak

iesma said...

kak zel..

kesiannye.. nasib hsbn ade, huhuu.. sy dulu pon Zafran pernah terkurung dlm bilik, dh la tengahari buta.. tingkap bilik tutup, kipas pun tutup, cari kunci sapre xde.. dekat 1/2 jam gak dia dlm tue.. menangis x hengat la,bengkak mata,hidung.. berpeluh2, siap mengaintai kat bwh pintu keluarkn jari2 dia panggil 'amma' sian sgt tau, siap nangis la sy,hsbn duk ketuk tombol ngn hammer, sy geram.. amik safety boat dia, ketuk tombol.. 2 kali je terbuka terus pintu.. hahah teror x sy?? skrg dh x berani biarkn dia msk blk sorg..pandai kunci, x reti buke!! :P