Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, August 12, 2010

Tak larat....

Hari ni punya puasa baik sket dari semlm..
Takde dah terketor-ketor tangan..
Perut pun lebih steady..
Tapi kepala laa pulak pening !!

Maybe sejak puasa ni tak cukup tido..
Lepas sahur rasa cam tido2 ayam je..
Tau-tau dah cerah..

Tu sbb dulu2 aku malas sahur..
Sebab nnt kitaran tido aku berubah dan terganggu..

Hari ni belum tahu lagi masak apa..
Masa pagi tadi.. nak sambal jawa la... gulai udang laaa..
Dah masuk kul 3.30 ptg ni..
Rasa cam kang minum milo cicah roti jelah..
Malam sket baru fikir nak masak apa..
Makan sahur kang..

PARAM aku lum pergi lagi..

Tahun ni pasar ramadhan Tg Malim ni jauh giler..
Nak pergi pun malas..
Dah ler buat dalam taman perumahan..
Nak parking bapak giler punya susah..

Tahun-tahun sebelum ni..
Depan pejabat aku je Paramnya..

Orang pun tak ramai agaknya..
Sapa2 yg takde kenderaan..
Jangan harap ler nak dapat pi punya jauh..
.
.
.

4 comments:

kakngah said...

dpn balai tu dah xde param dah???

m.q said...

param= pasaq ramadhonnn
baru kau tau hihikhik

I want to lose weight said...

Dah takde dah...
Ketua Balai Bomba tak kasi wat PARAM kat situ..

La ni pindah kat Taman Wangsa..
Dekat2 nak smpi Billion

noradzlina.kamdani said...

ha ah, alki aku pun komplen yg jauh bebeno nk g billion