Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, August 1, 2010

Memang perghhhhhh....

Sila menjejeh air liur..
Sambil bayangkan sambal colek tempoyak ni..
Di colek dengan ikan sepat masin goreng berlada..
Tambah ulam timun segar...

Tapi malam tadi...
Sebab kawan2 sambal colek yg afdhal tu sumer takde..
Makan dengan ayam goreng kunyit..
Tambah telur dadar & sambal sardin..

Tu pun... 2 kali jerang nasi hokay..
Nak lak adik aku dok umah aku 2 hari ni..
Lagi galak ler makan nasi banyak-banyak..

Sekali Inche Izman nak makan..

"SORRY BOSS.. U KENA TUNGGU WE OLS MASAK NASI BALIK.."

Hehehe..
Tak padan dengan petang tu kami 2 beradik dah pi melantak kat besday party anak kawan..


Balik... masih lagi berselera naga...

Ada satu benda lagi aku makan semalam..
Tapi nnt dalam entry lain..
Kang kekurangan entry lak hari ni..
La ni rajin wat entry kat opis je..
Kat umah.. nak kuar laptop dari beg pun takde mood..
.
.
.

3 comments:

nurulhudaresad said...

aduh makkk...seleranya.....sambal tu kalo pakai cili api kampung tu lagi la perrgghh!!

lynda_hani said...

zel.. syoknya.. sedap tu! Aku tingin gak nak makan tu.. tp bila bau je aku dah rasa mual! huhu.. Apa pun selagi ko boleh mkn, ko bedal je zel.

Farra Dhelina said...

meleleh air liur!! gila ah