Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, August 12, 2010

Sakit Kepala..


Ni tak tau sbb cuaca ke..
Sebab BP naik ke..
Stress ke..
Tak cukup tido ke..
Hidup tak aman ke..

Tapi dah 2 hari sakit kepala non-stop !!

Hari semalam dah bantai Panadol 1 biji..
Pagi tadi makan Uphamol 650 lak 1 biji..
Masih tiada kesan!!!

Kalau dulu2 sblm mengandung..
Kalau dah sakit kepala camni..
Actifast tu barang2 aku dah telan 4-5 biji..

Bila dah pening tu.. tekak mula laa mual semcm..

Nak buka puasa cam tak logik plak..
Sebab perut aku tak lapar pun..
Masih boleh jalan lagi..
Masih boleh menaip lagi..

Rehat jemahat ni nak bawak2 tido siang..
Kot2 bangun tu OK pulak..

Tapi berisiko tinggi gak ni..
Leh jadi 2 perkara..
Sama ada pening tu reda..
Atau bertambah2 pening lagi..

Nasib baik hari ni Inche Izman sudah mengompemkan..
Dia tak balik hari ni..
Kalau tak tambah pening pikir apa nak masak pulak..

So, hari ini.. balingan dadu menetapkan..
Balik ke rumah Hajah Norlia..
Esok baru balik ke rumah Aki Rashid :)

Nyamannya hidup umah mak & umah mentua..
Sekangkang Animal Mechanical Sasquatch je..

.
.
.

5 comments:

nurulhudaresad said...

hehehee.....rehat la kak...kang mudarat kat diri sendiri...sementara larat nak drive tu...baik balik umah mak terus...petang2 baru nk balik takot sakit kepala lg dahsat...

I want to lose weight said...

Hahah.. takmo..
Kat sana.. anak aku berkuntau dengan sepupu2 dia..
Lagi tak leh rehat dibuatnya..

Baik balik rumah sndr..
Sapu kaya kat roti 2 keping..
Ribena satu bekas..
Susu dua botol buh dlm warmer..

Buka TV astro cenel 613..
Pasang econ..

"KALEP.. PANDAI-PANDAI LAA JAGA DIRI SENDIRI... MAMI NAK TIDO DALAM BILIK"

:))

rina said...

Biasalah kita orang mengandung ni banyak angin.. cuba jgn pikir byk sgt.. Salam kenal :)

Cath J said...

tahniah dah preggie.... and selamat berpuasa yer..

noradzlina.kamdani said...

alahai, kalep kecik lg dh di suruh berdikari