Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, August 2, 2010

Thanks for your concern....

Ececehhhh... tajuk cam nulis surat rasmi omputeh laa pulak..

Berbalik kepada budak Ahmad yg gambarnya tertera di atas..

Ada reader LWC tanya..
Kata Khaleef pelat.. tu elok je sebut cakap macam-macam..

Adoyai....

Bagi sesapa yg pernah jumpa Khaleef..
Terutama bebudak PID Perak yg agak selalu jumpa dia..
Depa tau sangat ler Kalep ni pelat ke tidak..

Dia bukan setakat pelat..
Tapi tak boleh menyusun perkataan dengan betul..
Namun begitu.. dia suka cakap panjang-panjang..
Dan dia sangat arif dgn apa yg dia cakap..
Kiranya takde masalah nak suh dia ulang2 banyak kali..

Ayat-ayat dia yang ditulis oleh mami nyer iaitu SAYA..
Ada sedikit2 perubahan..
Supaya reader senang faham..

Takkan pasal anak aku pelat..
Aku pun nak tulis bahasa pelat jugak..
:))

Nanti lama2 blog ni pun dipanggil BLOG PELAT :)
.
.
.

1 comment:

iswatie "colours of life" said...

Ichlas pun pelat gak but tak la teruk