Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, August 5, 2010

Hari ni busy..

Busy hal2 sndr je..

Siapkan order brooch..
Siapkan order DVD..
Siapkan report..

Pastu pagi tadi g cek perut..

BP tinggi gilos hokay...
Mula2 cek.. 160...
Nurse suh rehat dulu... bagi tenang fikiran..
Kali ke-2 tinggi jugak... 130/80..
Terus dapat pen merah...

Pastu berat pulak..
Turun 1.7 kg..
Dapat pen merah lagi..

Esok pun kena pergi lagi..
Cek darah tinggi sekali lagi..
Pastu minum glukos..
Hazab laa esok...
Dah takde masa.. sbb nanti bulan puasa..
Baik setelkan sebelum puasa..

Baby ok.. cuma agak rendah..
HB darah sangat ok.. 12.7..
Kaki tak bengkak..
Kencing normal dan bersih sudah..

Itu ler kesimpulan cek perut hari ini :)
.
.
.

3 comments:

Ain Nak Kurus said...

mcm2 jugak dia cek ye kak.. uish kalu aku ngandung mesti doktor tu tension dok bebel kat aku.. ekekeke

m.q said...

aku nk oder dvd ni
tp aku tunggu ko dh setel dan ok
sian pulak nk susahkan ko
:(

I want to lose weight said...

Aku ok je wei :)
Kalau boleh makan 2 pinggan tu maknanya masih sihat ler tu