Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, August 24, 2010

Menggigih jugak hari ni...

Called Inche Izman dia kata nak balik hari ni..
Mula-mula cadangnya KFC idamanku selalu je..

Tapi seperti biasa...
Seorang isteri mithali cam haku ni..
Kesian kat laki musafir aku tu balik jauh2 makan KFC je..
Kat Kampar ada KFC..
Tapah ada KFC..
Bidor pun ada KFC..


Sumer lauk kegemaran dia je..
Masak lemak kuning sotong + kentang..
Sejak2 pandai masak lemak ni..
Rasa cam pejam mata je pun leh masak..
Agak berlagak di situ.. pedulik!!

Ni tauge goreng kicap sama tauhu..

Ni lak bukan yg semlm punya..
Repeat balik masak yang sama..
Semlm MMS gambor je kat dia...
Sian lak meleleh air liur sorang2 kat Mambang..
So, hari ni masak sekali lagi..

Mithalinya aku :))
.
.
.

5 comments:

noradzlina.kamdani said...

sayang izman kt ko zel...bertambah2 syg...tu yg bole dpt nippon paint nippon paint he he he

noradzlina.kamdani said...

sayang izman kt ko zel...bertambah2 syg...tu yg bole dpt nippon paint nippon paint he he he

m.q said...

semakin hari semakin syg laaaa
enche izman kepada ratu hati nya Zel...

Nieza Ishak said...

wahhhhhhhhh pasni ko lagi mithali dari aku .. praboooooooo praboooooo

kalo nengok suami makan berselera mmg puas hati walaupun lauk biasa2 jerk ..

aku kalo juzer baru sesuap jerk terus tanya SEDAP tak ??? hahahah .. punya la nak jugak PUJIAN tue ...sbb kita penat memasak kan ...

nurulhudaresad said...

sangat mithali....kita rasa nak tiru la masak lemak sotong tu....mcm sluurrrrrppppp je...