Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, August 10, 2010

PAKCIK berjaya...

Syabas PAKCIK...
Kerana kamu telah berjaya memberi saya keje ini pagi..

Syabas PAKCIK...
Bertan-tan air liur saya ajar pakcik taip lansung tiada kesan..

Syabas PAKCIK...
Kerana kamu masih suruh saya taip surat2 kamu..

Syabas PAKCIK....
Surat kamu suh taip berjaya membuatkan saya tambah mual..

Syabas PAKCIK...
4 helai tu bagi saya sikit je.. apsal tak bagi 40 helai..

Syabas PAKCIK..
Total semua RM8.00 termasuk cetak dan fotostat..
Tapi pakcik letak atas meja saya RM2.00 je...

Syabas PAKCIK..
Saya cuba ikhlaskan hati di awal Ramadhan...

TAPI... maaf PAKCIK..
Saya tak mampu.... :'(
.
.
.

6 comments:

noradzlina.kamdani said...

hu hu hu itu upah type ke?

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Pakcik itu berjaya membuat pahala puasa aku kurus sket.. sbb aku sakit hati dengan dia

NurulHudaResad said...

miaaahhhaaa...baik2 pakcik...kang ada yang BERTUKAR kang jap lg...
sabar kak ehh...lg bape jam je lg..

m.q said...

pakcik tu silap paham ka? kurang paham ka? atau tak paham bahasa??
erksss...

ibh_sue said...

akakakakaka..aku selutt dgn kesabaran ko zel dgn dugaan ini..akakaka..
Ingat upah khalep ka taip surat tu..2 hinggit ja..

Anonymous said...

alahaiii pakcik....apasal ko tak mintak siap2 upah taip/potostat semua tu zel?