Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, August 3, 2010

Tiada Sepertimu

Tiga buku aku baca minggu ni..
Berturut-turut kisah kahwin paksa..
Dulu aku suka citer-citer camni..
Tapi skang ni melambak sangat laa pulak citer kahwin paksa ni..

Apa pun.. novel Tiada Sepertimu MEMANG BEST !!!

Wpun genre kahwin paksa sbg tema utama..
Tapi ada citer thriller disebaliknya yang membuatkan novel ini best..

Penulis.. Anita Aruszi.. mmg dah banyak tulis buku..
So, novel-novel dia selalunya menggunakan ayat yg kemas..
Jalan cerita yang kuat dan tak bosan membacanya..

Novel ni kisah Zara yang sangka mak dia ada skandal dgn lelaki muda..
Sebab dia tak suka.. cam2 hal la dia buat bagi lelaki tu berpisah ngn mak dia..

Rupa-rupanya, mak Zara ni sbnrnya nak jodohkan Zara dengan hero tu..

Tapi hero ni pulak sebenarnya ada tunggu seseorang..
Pastu dia tak berapa berkenan dengan perangai Zara yg ganas dan garang..

Namun depa kahwin jugak atas kerana mak Zara..
Lepas kahwin.. cam biasa dok bilik asing2..
Gaduh sana gaduh sini..

Tapi bila depa dah berbaik..
Ada masalah lain pulak yang timbul..
Kat sini mula lak citer suspen thriller yg tak disangka-sangka..

Apakah kisah tersebut?

Boleh dapatkan buku ini di pasaran..
:) :) :) :)

****/*****
.
.
.
.

5 comments:

Unknown said...

haritue aku dah pegang dah buku nieh....tapi tak beli aku beli buku lain yang teramat laaaaa boringnyerrrr.....

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Sebelum beli ko wat laa research dulu Mah..

Aku siap menjelajah blog ke blog

Pastu baru wat senarai belian..

Unknown said...

huhuhuhu..time tu tetiba nak terjah kedai buku kan....aku pun aper lagik... rasa2 cam best aku rembat..... kadang bila menjelajah tue aku lupa tajuk dia..eheheh

ceklala said...

OhhhOOOOooo!!!
sebelum aku baca entry kamu, gue tengah baca ini buku.. baru 4,5 muka surat... hehhehe... sbb kamu ckp best, wajib aku khatam kat umh!
Sebab aku skang baca novel kat opis, kat umh nanti laki aku bising!

cikbedahlaser said...

wahhhhhh..adakah ni mangsa seterusnya... selepas kak zel brjaya meracun sy dgn sweet sour?? adoyaiii