Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, August 17, 2010

Perkara penting semasa bersahur..

Selain dari makan.. minum.. gosok gigi.. H2O byk-byk..
Ni pun penting jugak..
Kalau terlupa.. esoknya satu hari meresah..

Aku terlupa masa hari ke-2..
Alahai.. mmg meresah tak tentu pasal..
Kena lak masa kat pejabat..
Benda "itu" dah cam mengeras kat hujung sanun..
Rasa cam ada benda tajam menyucuk-nyucuk..

Nak korek tak boleh pulak..
Hembus kuat-kuat takmo kuar..

PETUA :)

Balik rumah pas ambik Kalep..
Terus masuk bilik air..
Dok bawah shower lama-lama sket..
Sampai rasa benda "itu" ala2 mencair sket..
Tak pun smpi rasa ada air hidung..

Pastu sila buat hembusan power punya..
Pasti.. benda "itu" akan terpelanting keluar..
Bersama cendol-cendol jernih..

Kesimpulannya..

HARI NI ADA SELERA TAK NAK MINUM CENDOL ?!!

Hahahaha.. gurau2 di pagi Rabu yg bosan ;)

Peace !!!!
.
.
.

3 comments:

nurulhudaresad said...

maakk aii...gurau kasar nmpk....hahaha...penerangan takleh blah...hembus kuat2 pastu terpelanting keluar.....pastikan tau la mana dia terpelanting...jgn tak perasan ada yg melekat kt dinding bilik ayaq....nanti kalep main ingat gam melekat....hohoho!!

m.q said...

pikir 2-3 kali
klu nak beli cendol ni..hahha

noradzlina.kamdani said...

hu hu hu aku plak, ari pertama. ni bkn kes lupa tau..ni kes sbb dh terbiasa klu sambil drive tu korek hidung....nyaris gak jd kes korenk hidung ni