Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, August 10, 2010

TOY STORY merchandise..

Akhirnya aku jumpa gak tempat yg affordable utk golongan biasa2 cam aku..
Ni pun atas cadangan Makcik Rehan..
So, semlm.. alang2 dah smpi KL..
Kamiorg (aku & adik) terjah ler tempat ni..

Kedainya nama TOY WORLD..
Sama baris dengan The Mall..
Baris yg hala ke chowkit tu..

Yang bagusnya kedai ni..
Ada jual merchandise Toy Story yg original..
Juga yang pelesu..

Tapi beli laa yang mana2 pun..
Akan dapat 20%...

Cam yang iDance Buzz Lightyear tu..
Normal price RM259.90..
Kat situ dapat RM208.00 sajork..
So sangat berbaloi-baloi..

Serba lengkap dari soft toy.. alat tulis.. bekas makanan..
Bedding set.. sticker.. beg... toys.. t-shirt...
Pendek kata sumer ada..

Apa Khaleef dapat?!!

Nantikan pada entry akan datang :)

p/s: Selain toy story.. ada gak mende2 lain cam Pooh, Ben10, Barbie.. etc
.
.
.

5 comments:

Unknown said...

wah mcm menarik ja kedai nih...boleh cr item tuk birthday party kids nanti...buat area ctu mmg byk kedai yg jual toys but tak la pernah nak jenguk..

m.q said...

huh..anak sedara ku gila ben10

pearlsweets said...

laa.. ko gi sopping mainan kat situ ker?? aku pun sama.. opis aku kat the mall jerk. jalan kaki ke sana..

kat the mall pun ada gak.. tapi kecik sikit.. tak banyak cam kat situ.. tapi.. kat the mall adalah cawangan dia..

Reen said...

wahh best nyea...nk tumpang tnye kedai ni dlm Mall Ke coz Me @ penang My sis Stay kt Kl dia xtau Area mana le...(^_^) coz nk mtak tolong dia survey brng..Party pack Toy Story ..hope bole share... tqvm -Reen

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Reen..

I dah emel you