Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, August 8, 2010

Layan Kayra dulu..

Gaya peberet dia..
Wat muka popeye sailorman..
Yang putih2 tu ubat sapu utk campak..
Masam baunya.. kalau dia pakai ubat ni..
Tak lalu aku nak dukung..
Mual !!!

Time ni kat kedai makan..
Psl makan kat kedai ni gak ler..
Esok harinya aku cirit-birit seharian..

Bulan ni Kayra akan genap 1 tahun..
Besday dia sehari awal je dari Khaleef..
Dia 19/8.. Khaleef 21/8..
Berat menten 6kg lagi..

Tapi.. memandangkan bulan puasa..
Tiada ler sambutan besar-besaran..
Khaleef akan sambut kat sekolah..
Then, utk family maybe potong2 kek gitu jelah malam hari..
.
.
.

4 comments:

memorisusuanku said...

kejappp dah nak birthday kayra.....:):) ayeep pon dah nak 4thn:):)

nurulhudaresad said...

eh kejap je dah setahun....rasa baru baca citer die pre-mature born.....mmm....hepi birthday kayra and abg kalep.....:-)

cikbedahlaser said...

eh... bday kyra sehari lps bday cik dah la.. leh la kite potong kek sesama ekk....

cikbedahlaser said...

eh... bday kyra sehari lps bday cik dah la.. leh la kite potong kek sesama ekk....