Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, August 31, 2010

Officially non-pacifier..

Seperti yang aku dah war-warkan dekat dia..
Mami hanya bagi peluang memukin smpi bulan Ogos ni je..
Mula-mula smpi hari lahir..
Tapi ganjak lagi sbb pukin ada balance 4-5 pek lagi tak bukak..

Weekend lepas kan cuti lama..
Papa kemas2 rumah...
Kumpulkan pukin2 dia satu tempat..
Dan sapu masuk tong sampah secara berjemaah..
Menjerit2 dia tak bagi buang..
Tapi papa wat keras hati je campak sumer pukin..

So, skang.. asal jumpa orang lainje..

"KALEP DAH TAKDE PUKIN... PAPA DAH BUANG SUMER"

Masuk hari ni.. dah masuk hari ke-6 tak memukin..
So far so good..
Kadang2 teringat je dia tanya..
Tapi nnt dia sndr yg jawab "KAN PAPA DAH BUANG"

Sedih gak aku dengar..
Ikutkan ada lagi 2 pek tak bukak sorok kat dapur..
Malam2 meraba2 dia mencari pukin bila tersentak tido..
Nnt aku lak kena cakap kat dia..

"KAN PAPA DAH BUANG.."
Terus lelap balik..

Papa pun kesian jugak..

"KALEP TAK SAYANG PAPA LAGI.. PAPA JA'AT..."
.
.
.

4 comments:

m.q said...

sian kalep
be strong kalep

ibh said...

Adoii aii..sian lak si kalep..Tak pe..utk kebaikan dia jugak..hee

nurulhudaresad said...

Bagitaw dia..."abg kalep sangat enkem tanpa pukin..."

noradzlina.kamdani said...

encem kalep w/o kukin