Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, November 10, 2009

AKU PUN NAK MARAH JUGAK !!!!

Tadi lawat blog peserta no. 72 - Ninie..
Bila baca entry *&(*^(%*^$&^ die..
Aku pun sbnrnya hari ni naik &^&*%#$%#&^ jugak..

Bukan pasal officemate..
Yang tu nak marah hape..
Dah ler sorang tu je ada opismate..

PASAL...

Pasal TOILET !!!!

Aku nak marah pasal pengguna-pengguna Toilet PID

"WEI MONYET" (bagi yang berkelakuan spt itu sahaja)

Tau tak apa fungsi MANGKUK JAMBAN tu ?!!!
Fungsinya adalah untuk..
KO CURAHKAN SEGALANYA DALAM TU

Ke kan.. KAT UMAH KO TAKDE ?!!!!
Itu sebab ko bantai atas simen !!!

Dah bantai tu.. tak reti pulak nak siram..
Aku tau dah bangsa apa yg kencing takmo siram ni..
Kalau ko takmo siram "CIK MUNGE" ko tu..
Aku tak kisah lagi..
Bukan aku nak cium pun..
Tapi TOLONG YE..
(cam laaa orang-orang berkelakuan monyet tu bace blog aku ;))

Dah ler kan...
Toilet PID ni mmg tanggungjawab aku cuci hari-hari
Mana tak angin kus-kus naik kepala..
Cari laa kat ceruk mana pun dalam Malaysia ni..
Ada tak PT gred N41 dipertanggungkan ke atasnya TOILET..
Perkara ni hanya berlaku di PID hokay !!!

Lepas tu.. jangan ler nak letak..
Pewangi ke.. Cleaner ke.. Mop ke.. Berus lantai ke..
Hatta berus jamban pun.. mesti ada yang CURI..
Gila tak gila nyer orang Tg Malim ni..

Satu lagi pasal diapers..
Dah ler dalam tu sarat bahan buangan..
Pastu selamba je tinggal dalam toilet...

APA JENIS ORANG pun aku tak tau ler..

Nasib kome baik je sbb tak terserempak ngn aku..

Kalau terserempak... mmg aku maki on d spot..

Nak report polis ?!!! Pergi laa report..
Aku leh Charge korang MENCEROBOH..
Sebab toilet PID...

HANYA UNTUK KAKITANGAN SAHAJA..
.
.
.





8 comments:

BULLET said...

huahaha...ade gak org camni kan...tembak je

niena said...

eeee.....dasyatnya kak zel..sabar banyak2...kang termakan nasi lak...

daros kuneng said...

salam kembara..

toilet ni kebiasaannya mencerminkan etika sesuatu organisasi tersebot..

memang patot pon ko marah zell..

kalo haku..

dh lama haku bakar..

ngee..

cinta juliet zainal abidin said...

garang jugak kakzel ni..makin ku kenal makin garang..tp mmg xpatotla melepas kat lantai..ape daa

adianiez AIDA said...

ntah apa apa ler org berkenaan tu. kurang emosi dan disiplin !

CathJ said...

euwwwwwwww!!! buang kat lantai??? lepas tu hang yg kena cuci???? ya ammpunnn!!!!!!

ieda said...

hehehhe macam2 hal dlm dunia nieh ..
mender2 mcm nieh punn ada .. aper jenis perasaan punn x tau ..

pastu kan biler org duk cerita .. dia punn joint sama .. konon2 marah lah kan .. padahal dia yg buat .. wakakkakak hampeh !

cikdiva said...

hahaha..kita ada persamaan..bila marah..pandai wat esei &*^%$&*... sedap ooo ayat2 nya..