Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, November 29, 2009

Aku sudah TIDAK SUCI !!!!

Peristiwa malang ni berlaku kat Mambang..

Ops.. bukan Inche Izman tau..
Dia tak tahu-menahu pun peristiwa ni...

Lepas dia abih rehat dalam kul 2.30 pm..
Aku pun senduk nasi...
Buh lauk kembung goreng kunyit, sambal sardin, kacang buncis..

"Meh kalep makan.."

Ada laa dia makan dalam 4 suap..

Tiba-tiba setan gondol menyerang !!!!

Aku dah suap segala baki nasi dalam pinggan tu..
Ke dalam mulut aku sndr...

Huhuhuhu... pastu menyesal..
Pastu terus tido siang smpi kul 5.00 ptg..

Gambar takde sbb tak teringat lansung..
Sangat nikmat makan ikan kembung dengan sardin..

Oleh itu, puan organizer telah dipotong 1% markah..
Para judges tersembunyi.. sila ambil perhatian !!!

Betapa nyer laaaa...
Aku sudah berjaya menepis nasi bila makan kenduri..
Tiba2 tewas di tangan sardin dalam tin rege rm2.70
.
.
.

10 comments:

niena said...

alaaaa....kak zel...sayangnya....takpe2....teruskan perjuangan...!! :-)

Mia-Ina said...

xpe..xpe...teruskan perjuangan, kak zel...

erm,masih mengikuti perkembangan.pd yg berjaya smpai saat ni...tahniah & teruskan ke puncak jaya...chaiyok

noradzlina.kamdani said...

sabo zel..akhirnye dpt gak ko mkn sardin n nsai yg ko idam2kn tu yek...

oli said...

hahahahahaha
tak apa
sekali sekala

NaNa YuSoF said...

sdap nye nasi ngn sardin...
huhuhu.....
itu adalah mknan pertama yg akan saya mkn lepas 99HTN...hik3..
bole ke cmtu???
hehehe..

xpe kak zel..
dr mbazir... bek dimkn..

gebu's fairy tales said...

kalu saya mencerca perbuatan akak tu..sentapss tak?huhuhuh

I want to lose weight said...

Kalau aku sentap pun..
Benda dah masuk perut pun..

Ramai kan.. yang tak tahan dengan sambal sardin cap Ayam...

Aku pun tak tahan giler..

Kena lak time tu takde roti..
Kalau ada roti leh sabar banyak-banyak lagi...

arbaieyah said...

terlajak perahu boleh di undur...terlajak nasi masuk dalam pewut...mcm mana pulak nak kuarkan tu...ehe... x pe zel...jadikan ini adalah yg pertama je utk ko sentuh nasi dalam 99HTN...jgn ada yang ke 2,3 dan 4...udah la yek....ehe

I want to lose weight said...

Kalau duk umah tg malim ni Insyaallah laa leh bertahan sbb aku mmg tak masak..

Yang susahnya bila balik Mambang.. kena masak utk Inche abg.. kang tak masak merajuk pulak.. Kat sana dah laa susah cari kedai makan..

Mambang tu pekan cina..

Lazyf... said...

igtkan pebenderla td...ish ish ish...wat saspen jer...hehehe