Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, November 3, 2009

YANG DAH ANTA GAMBAR TAPI TAK MERAH

Harap sabar banyak-banyak ye..
Akak Zel korang ni bukan makan gaji dengan 99HTN ;)

Oleh itu harus settlekan keje-keje wajib dulu..
Baru leh jengah blog, emel apa sumer..

Jadi tunggu jelah..
Kalau dah hantar tu..
Nnt sebelum 5hb merah ler nama tu..

Yang malus-malus nak post gambor dlm blog..
Leh emel ke k.aisy@yahoo.com

Yang nak masuk... ada harapan nmpknya..
Sebab ramai gak ni tarik diri..
Oleh itu.. tgu pengumuman utk kamu2 hantar gambar..
Tapi selepas 5hb...

Akak pun poning ni...
Sabar ye kawan-kawan, adik-adik dan kakak-kakak sumer...
.
.
.






8 comments:

oli said...

ni saya punya entry BEFORE
[gambar hutang dulu yaaa..malam ni saya masukkan!!]

Mimy Hamid said...

akak saya dah post gambo kat email..jgn lupa nama saya yer 99 TN

mama_iris said...

kak..check it out eh...
http://nurulazmichenta.blogspot.com/2009/11/99-htngambar-mamaairis-gemokhuhuh.html

Mey Mey said...

K.zel ---> Jadi3x....arini sy anta gambar erk...
sabar kak erk..sibuk skit sbelum ni..
lepas ni ok skit dah..xmain2 ni serius!

Sabar erk..malam krg sy anta.
jgn potong nama saya klu tak, bayar 1o hinggit

jeli said...

kak..owang baru masuk blog akak ni..
alah terlepas contest tu..
bleh tak owang join sesame..
tapi secara silent?
bile februari 2010 owang bgtau berat dan sent gambar??
leh tak kak?

Ezora said...

Salam..zel..saya dah emel gambar kat emel yang diberi..ni tgh upload lak...sj emel dulu takut ada masalah nk upload dalam blog...tq

Cik Lin said...

wah wah terjumpa lak blog ni. bleh link kat blog aku skali ni.

anese said...

i think tak adilla mereka yang nak tak private2 gambar. kalau nak private2 tak payah joinla....not fairla since ini program utk slim down....Kenapa nak malu....mana kiter nak tau muka sebenar yang join...mana ada pertandingan rahsia2 pesertanya....tak best la mcm tu