Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, November 11, 2009

Hari ke-11

Pagi on d way balik Tg Malim..
Singgah R&R Tapah beli karipap & milo

Smpi Tg Malim.. masih rasa lapar..
So, beli roti canai sardin.. kira untuk lunch terus..

Petang.. tiba2 nak makan kuih masak lodei..
Ala.. kuih yg guna kacang dhal tuh..
Makan ler 3 biji..

Makcik yg jual kuih kat umah aku ni..
Kuih masak lodei dia mmg marbeles..
Lembut & gebu..

Oleh kerana siang sudah makan goreng-goreng..
Malam harus menung je tak payah makan..
Cuma kecek roti gardenier coklat Khaleef sket..

Semalam punya H2O lebih kurang 3.5L

Exercise - NON HADO !!!! penat ler keje...
Tapi dah janji ngn adik aku..
Mula je cuti sekolah, ptg2 kitaorg nak p jogging..
.
.
.






6 comments:

gebu's fairy tales said...

chaiyokkk kak zel!!

ainrahman said...

semoga berjaya..saya suka blog ni dan ari2 dok surf..dalam diam saya pon ikut berdiet ..walaupun x sempat nak join 99htn..x pa..anyway selamat berkenanlan..jom kerumah saya..

eynda said...

Teringin roti sardin la pulak :-p

Unknown said...

dah lama mia x amik roti canai....takut tgk kalori nye..coach ckp....roti canai + teh tarik byk ooo kalori...kdg2 kte x sdr cara kte ambil makanan...kte ingat menu sihat...

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

AIN - Chaiyok

K. Eynda - Roti sardin garing mmg marbeles giler

Ina - Akak mmg tau roti canai tak sihat.. tapi.. :))

noradzlina.kamdani said...

kite pun dh lama xamik roti canai tau zel..sejak baca si mia-ina nye jumlah kalori..kite naik takut..