Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, November 22, 2009

Perumpamaan Khaleef.....

Anak aku nikan hantu TV no.1..

Tiap kali kuar iklan Ribena Berry & Lemon..
Dia akan tunjuk kat TV
Ni mami (berry purple)
Ni papa (lemon)

Pastu petang dia akan tgk TV9..
Pastu masa kartun Kappa Mikey..
Akan ada azan Asar..
Nnt last azan tu ada tunjuk kubah masjid..
Mula-mula kubah besar bulat - NI MAMI
Pastu last-last ada kubah besar dengan kubah kurus tinggi..
NI MAMI.. NI PAPA


Ni pulak Dibo the Gift Dragon..
Yg ni takde pasangannya..
Bila-bila masa pun..

INI MAMI KALEP !!!!

Papa dia lak.. tukang gelak...

Huwaaaaa.... meraung sambil makan biskut fibremeal :((
.
.
.

11 comments:

syarqiah75 said...

hahhaha...sabo zell..sabo..segalanya akan berubah nnti..tergelak2 srg2 akak kat opis nih...tlg cubit pp khaleef nnti...gerammmm kat dia..hhehhe..

MAKCIK REHAN said...

sib baik saiz aku dgn laki aku lebih kurang cam kubah bulat tu. kalau tak, aku pon kena gamaknya

awek_utara said...

hahahahaha..kelako gle si kalep nihh..sabo ek kak zel..tu 1 cabaran utk akak tuhh..aduhh..gelak sorg2 aku bce posting kak zel nehhh...tetibe mmber sebelah tanya "ni mereng ke hape tetibe gelak sorg2?"..heheheheh

adha said...

ish2 noty sungguh si budak kalep ni tau...

eryn said...

adoi la..aku pun join papa kalip la gelak gak...ade lak main kubah masjid katenye ko nok!..mampussssss la hai gini....kalip kalip...betuah ko ni nak oi..ko lum tetengok mak cik makcik peserta mami ko ni....mau semua ko tunjuk kubah masjid yg besau tu nak oi....

.::CeK LaLa::. said...

hahahaahha.. aku pon tukang gelak.. sebab anak aku pon lebih kurang sama dgn khalep...
depa kalo tgk cite upin ipin.. especeially dina la... kalo upin ipin tu depa pakat amik sorang satu.. ni dina.. ni mamat.. mai tang aku.. dia bg ke nyer kak ros! aku tny kenapa.. sebb ibu suka mrh mcm kak ros!! hadehhhh!! sakit otak aku!

Drama Mama said...

hahaha comel la khaleef ni. nanti kalau irfan dah pandai mesti cakap camtu gak kat mama dia huhuhu

eynda said...

Cute la budak khaleef nih hehe...kecik2 dah pandai perumpamaan yer...

Flo Alfera said...

Hahahaha..khaleef sangat cute! Zel jangan salah sangka dia sebenarnya nak bagi motivasi kat u :P

misz Lina said...

hehe...kelakar la si Khaleef nih ^_^


xpe...semangat tu zel...

kasi bakar.....

Kaseh said...

wakakakak khaleep2...