Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, November 2, 2009

SOOOOO DAAAAHHHH Ler...

Selain dari dugaan makanan sedap-sedap..
Ada lagi benda jadi disebalik kisah 99HTN..

Inche Izman tak percaya aku leh harungi contest ni..
Sebab dia dah hadap aku...
Time guna JM5..

Time guna bee pollen..

Time guna enex...

Time guna Herbalife...
Time masuk TBL Kaseh...


Satu haram pun tak menjadi..
Ada yang 1/2 jalan... ada yang 1/4 jalan..
Last2 sumer tong sampah yg hadap..

Oleh itu, bila aku kata ada organize satu contest..
Perkataan yg kuar dari mulut cute dia tu..


SODAH ler mami.. (mmg guna huruf "O")

Itu ini itu ini.. tak kecik-kecik pun..

Makin besar lagi ada ler..


SENTAP Siottttt...

So, sudah menjawab kenapa 2-3 menjak ni..

Akak sudah tidak ke Mambang...


Merajuk ler konon..
takde kena pujuk pun..

Tau-tau dah ok sndr..


Tp entry ni aku wat khas untuk menyahut cabaran laki aku..

Bila-bila aku teringat nak give-up...

Nak makan nasi..

Aku akan korek balik entry ni..


SODAH ye... tunggu laaa nanti....
. . .

Eeeeee... busuk nyer hati aku tgk lengan Inche Izman..
Yang ala-ala lengan Amber Chia tu..


Ni kalau Amber Chia tengok.. dia akan tanya...

ni lengan ke peha?!!!!
.
.
.


11 comments:

nazarina said...

kak ZEL...sya dah letak gambar dan berat badan saya tau...nasib baik arbaieyah tolong....dia yg create blog ni untuk saya dan masukkan gambar saya dalam blog....nasib lah rumah kami dekat....ehe

eynda said...

Sama la kita zel...hubby eynda selalu cakap...diet tu la diet ni la..macam2 nama diet tapi badan tu macam tu jugak...iskk..sengih je tapi dlm hati hhmmm...geram...

Ezora said...

salam...xkisah la apa jua komentar dari orang sekeliling...kita jdkannya azimat buat pembakar semangat...insyaAllah semangat yang jitu akan membawa kita ke hasilnya...jgn putus semangat dah laaaaaaaa...

Ezora said...

Zel...nk minta tukau kan link kat sblh tu...gantikan ngan yang ini...blog sementara impianku-> 237orkid.blogspot.com tu leh buang la ek...TQ

noradzlina.kamdani said...

zel..ko bnykkan bersabar..org lelaki mmg mcm tu..habis yg LAWA n KURUS kt lua umh dia suke tgk..kite ni dia bg mkn bnyk2 n memboyak lepas tu kua statement..DAH LE TU X DIET PUN ABG SYG..SYG KE? SYG le agaknye...

ayunie353 said...

ni ayunie punye blog tolong zel update ye.
ayunie353.blogspot.com

ieda a.k.a mama erfan said...

hoh sabar je la kak oi!! org laki mmg gitu kann...hahahha.. kak, kang saya email gambar n berat terkini yok!

sarafyda said...

kak zel...
baru 2 hari tak amek nasik berat naik 1.4kg..waaaahhh, pelik betul...nnt sy send gambor...tenet cam budus~!

Kaseh said...

sahut cabaran laki ko zel.. erm bila la aku dapat lengan cam amber chia ni..hahha

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

aku dapat lengan besar betis amber chia pun jadi laaaaa....

Debunga Liar said...

hehehe... kne smangat btl2 ni... akak sy msuk kontes ni bkn tjuan nk mng.. tp juz nk jd penguat smangat je utk kurus... so blh bsaing dgn kontestan lain.. sy dah bg gambar.. tapi kat kolej takde penimbang laa.. bg la kelonggarang siket kak..heheh.. janji tgk pic badan saya pun dah tau yang saya ni kegemukan..hehehehe..