Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, November 4, 2009

NAMA YANG TAK MERAH

Ada beberapa nama yang tak merah..

1- Blog aku tak leh access sbb private
2- Gambar tak lengkap.. bagi 1 sahaja
3- Mgkn aku terlepas pandang

OLEH ITU

Sila tinggal komen utk nama-nama yang tidak merah..

Yang tarik diri.. klu boleh sila maklumkan..
Senang aku nak ganti orang..

UNTUK YANG NAK MASUK

Nntkn announcement dari aku pada malam ini..

TQVM bagi yang dah anta gambar..
Harap2 kita berjaya ler mengharungi 99 hari ini..
.
.
.






7 comments:

cikdiva said...

Salam akak, sy dh update dgn lengkap dah kt blog http://mommydaddyicca.blogspot.com/2009/11/mulanya-disini-99hari-tanpa-nasi.html#links

sitynuress said...

salam zel...
aku impress gila ngan usaha 99 days tanpa nasik ni :)
ko organize nya pun sungguh bagus :)
harapan aku agar semua peserta dapat sampai ke ari akhir :)
suka aku nengok
jadi smangat lak
ahhahaha

Mimy Hamid said...

akak nama sy tak de...plzz nak join..dah 3 kali hantar komen ni

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

MIMI.. tgu malam ni ye..
Nnt ada tempat kosong akak masukkan nama kamu..

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Mimi Hamid..

Sudah dapat tempat kosong...

Awak no.71

Sila hantar gambar yang dikehendaki ke k.aisy@yahoo.com

Hana said...

Salam kak zel..ada tempat kosong lagi x?nak join gak..kalo ada lagi..war2 kan yer..thanks kak..

Anonymous said...

k.zel..

sy dh emel gambo..
ke ade yg x cukup lagikk???
akak inform yerk..
thanks...
:)