Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, November 15, 2009

Sudah Glitterati semula...


Ni gara-gara ada 2 blog aku yg mandom giler...

1- Zelbooksite
2- Broochbizz clearance

Now, i get back on track..
Nak cukupkan 1K baru nak cash out earning..
Baru laa rasa berbaloi-baloi..

Bape banyak lagi nak cukup tu?
Biar laaa rahsia hokay ;)

Sejuk giler hari ni..
Perut menderam-deram punya lapar tahap naga..

SESUDAH 16 Hari....

- Berat aku masih tahap itu jugak..
- Tapi badan rasa ringan
- Perut kurang buncit
- Lutut kurang sakit
- Mata kurang mengantuk

Banyak giler aku wat entry hari ni..
Bukan takde keje..
Tapi.. mmg takde keje nak dibuat..

PID dipakai oleh Suruhanjaya S'kat M'sia..
So, aku hanya boleh duduk dan lihat sahaja ler..
Sambil makan biskut takde rasa.. (low salt hi-fiber)
Kalau laaa boleh makan biskut merry..
Cicah milo panas..
Tapi.. biskut merry cepat cair tau..

Mula laa tu nak meraban..

BROOCHBIZZ ada banyak stok baru..
Jangan lupa jengah...

Berakhirnya entry carca merba aku..
.
.
.

9 comments:

Tcs - Belajar Affiliate said...

wow..Ramai tul visitor...
($_$)

Anonymous said...

ramai giler visitor..

FloAlfera said...

Wow memang berbaloi-baloi yer zel

Kakak Besar said...

nak tya sifu la cam gini...hurm...earnings tu diorang kire cam ganer baru ada earning tu zel? visitor tuh dah ada...tapi earning tetap zero...???? klik saner...klik sini...tak dapat gak jawapan...tu yg tya engko nih zel...

Mar said...

wah akak...sangat mahsyuuuukk :)

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

HONEYBUNEY...

Baik ko cek tul2 coding nuffnang ko..

Aku pernah kena camni..

Bulan Ogos 2008 - Disember 2008..

Poyo2 klik kluk klik kluk...

Rupanya salah html :))

Sesen tak dapat

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

PETUA NAK DPT VISITOR RAMAI

1- Wat contest
2- Rajin pi blog walking
3- Tinggal jejak kat blog org
4- RAJIN-RAJIN LER HAPDET BLOG SNDR

Hani Ahmad said...

Salam kenal..
salam kunjung mengunjung..
wah dh mancanak naik nuffnang akak..god job =)

kite silent reader akak..
ermm x smpt nk msk contest tuh..hehe
sedang mendiet kn diri jugak..ngee =)

by the way chaiyok2 kak..

Kakak Besar said...

aku dah naik tensen dah ngan nuff nih...takder earning langsung lg...lotih la cam gini...nak cek html tu cam ganer zel? dia automatik kan dalam nuff kiter tuh? ke ada kena adjust gaper2 lg kat situ? walawei...aku nih buta it...stakat buka kom ngadap pelan umah jer yg aku pandai...buka email...adei....tulommmm