Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Saturday, November 21, 2009

Khaleef Demam Panas....

Dah lama mamat ni tak demam betul-betul..
Rasanya sejak wabak H1N1 dtg mesia.. dia tak pernah demam..

Semalam time nenek nak balik..
Laju je dia ikut nak masuk kete..
Ujan lak time tu..

Malam tiba-tiba panas badan..

Wpun pada keadaan biasa Khaleef ni nakal sket..
Tapi.. bila dia sakit.. dia tak banyak buat perangai..

Susu minum cam biasa..
Masih lagi sibuk dengan mainan-mainan dia..
Takde memerap..
Bagi makan ubat senang..
Tampal cool patch pun dia tak cabut...
Tido nyenyak je sampai pagi..

Tapi leh tau ler yg dia tak sihat...
Mata berair je panas..
Dah minum air badak 3 botol pun tak kebah jugak..
Harap-harap esok baik ler..
Mak dia dah tak boleh ambik cuti...
Isnin program cuti sekolah dah mula..
.
.
.

6 comments:

rash said...

cian nye khaleef... moga cpt sembuh... rs lain bile khaleef sakit kan kak zel...

LiAnA said...

ciannya khaleef.. zel.. jgn bg air badak byk sgt..ada org kata tak elok utk lelaki..

moga khaleef cepat sembuh

Mia-Ina said...

didoakan moga khaleef cepat2x sembuh ye kak zel

gerbera said...

khaleef,semoga awak cepat semboh ye.jgn nakal2.kesian mami

Ms AiReEn MoHd said...

alahai sian kalip hah...amna sikit la dunia ko kan semah.....

noradzlina.kamdani said...

klu khaleef suke mnm 100plus bg je mnm..elok tu.. klu x, air f&n orange.. bio mnm air bnyk n klu ble jus..