Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, November 16, 2009

Slurpee Contest tak jadi...


Igt tak sebelum ni slurpee ada wat contest bergambar..
Mula-mula tu cadang nak masuk..
Suh budak Ahmad ler jadi model konon...

Ikutkan dia tak boleh makan slurpee ni..
Sebab dia ada asthma...
Kalau makan aiskrim, confirm demam..
Ni pulak makan slurpee yg giler sejuk...
Nasib tak jadi apa-apa.. just batuk sket-sket..

Last-last lansung lupa nak submit gambor..
So aku tatapkan dekat sini jelah ek..
ADa banyak lagi.. tp yg ni je sempat transfer dr hp..
.
.
.

6 comments:

~AmyLiana8886~ said...

kesiannyer..sy pun ada asma..xelok sgt bg slurpee tu..tkt skt dada..

mama_iris said...

haaaiii.....lama tol tak tgk muka hensem teruna kak zel neh...chumel2...

Rash said...

fav rash nih =)

noradzlina.kamdani said...

zel..elakkan lalu 7E jd khaleef xmntk slurpee, skrim n sewaktu dgnnye...

I want to lose weight said...

Adzlina..

7-E tak jadi masalah.. sbb Khaleef tak tau pun slurpee tu asal dari situ..

Yang masalah skang adalah KFC..

PANTANG NAMPAK !!!

"MAMI, Kalep awak lapar.. eeerrrrkkk"

Siap ada bunyi nak suh beli nugget 12 ketul = rm10.20

mama_iris said...

wakakaaka.....
"Kalep awak lapar.."
neh ayat yg sgt lawak dr budak yg sgt hensem...adehh...