Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, November 1, 2009

Sehari Sebelum 99HTN

Tak jadi g Mambang..
Malas pulak..
So, dok umah makan dan makan dan makan...

Aku masak lauk yg selalunya tak masak sbb laki aku tak suka..
Inche Izman kurang gemar kentang, telur dan sardin..
Tapi aku adalah sangat suker..

Ikan bilis + kentang + telur + sambal berlada
Pedas mengetip taw..

Sardin kegemaran no.1 Khaleef dan aku..
Yg ni masak bodo je..
Goreng kejap... buh bawang.. air asam.. kuah..


Air gas..
Harap2 99 hari tanpa air gas jugak !!!

Benda terpenting sekali di hari terakhir..
Iaitu nasi seperiuk kecik !!!!
Lazat giler makan panas2 buh kicap...
Bersama lauk-lauk di atas..
Baru kul 9.00 pagi... kitaorg 2 beranak kenyang bulat...

Tgh hari mak aku suh makan kat umah dia lak..
Pergi jugak..
Makan nasi + asam pedas ikan pari + ikan cencaru masin berlada


Yang aku hadap betul2 kul 11.30 mlm 31 Oktober 2009..
Nasi goreng kampung + ayam mexican barbeque + sambal sardin..
Kira mmg puas hati giler laa ni sblm 99HTN journey begin...
.
.
.





7 comments:

.izza. said...

Kak,

Kita dah email akak gambar untuk 99htn. :)

Mar said...

Kak, Mar pun dah email

Adsfc said...

sungguh mengiurkan akak post pic nasi n lauk pauk tu... sabar je lah...

Beattey said...

ada countdown ek..tak perasan plak..cayalah zel...

aBoi said...

aboi lum sempat lagi nak amik gambo...maybe malam ni or esok aboi antar ek...

jangan disqualified aboi dulu tau..

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

zana dah update kat blog kak...hu hu hu. Ngeri tengok berat sendiri

arbaieyah said...

beselera betul aku tgk time puasa2 ni...sardinnn tu mcm terbau-bau sampai sini lah...ehe