Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, November 2, 2009

Banyak Keje...

Cam tak percaya jekan..
Zel tiba2 banyak keje...
Bukankah pekerjaan dia sangat heaven..

Selepas makan bihun pagi tadi..
Bermula ler keje menyiapkan assignment2 orang lain..
Ada yg taip sahaja.. ada cari maklumat kat internet..
Ada kena wat presentation.. Wat surat ler.. cam-cam..

Apa yg kemaruk sangat nak buat sumer2 keje ni?

Ye... adalah sangat kemaruk skang ni..
Sebab kedudukan kewangan sangat hazzaaaabbbb...

Bulan lepas gaji cepat.. bulan ni gaji lambat...
Wpun nilai duit gaji itu tetap sama..
Tapi ketahui laaa.. byk bezanya gaji cepat ngn gaji cam biasa..

OLEH ITU..

Mana-mana peserta 99HTN yg dah anta gambar..
Melalui e-mel.. comment @ cbox..

HARAP BERSABAR ye...
Nnt malam akak akan MERAHKAN korang punyer nama..

Ni berselirat tangan menaip ni..
Smpi kebas2 rasa punya banyak nak taip..

Bagi yang BARU NAK JOIN...
Sila mulakan 99HTN anda ye..
Pada 5hb, saya akan masukkan nama anda..
Menggantikan peserta yg tarik diri...

Bagi yg nak tarik diri sebelum nama merah..
TAK PAYAH sedia RM10.00

Bagi NAMA yang dah MERAH..
Pastu nak tarik diri pulak..
"Eeeeee.. GEDIK ler korang ni !!"
Itu je ayat yang akak nak bagi...
(dan sila sediakan RM10.00 itu)
.
.
.





7 comments:

LiaNa YuSoF said...

kak zel..
gmbar nnt saya bagi ea sblum 5aribln... ada msalah skit, gmbr xmo kuar plak...
tp saya nk join tau...
saya xkn tarik diri...hehehe....

Lazyf said...

org pun hazab giler nih...
gaji bulan nih lmbt giler...
tidakkkkkkkkkkkkkk!!!!

CT Anie said...

Salam Kak zel...

saya nak tukar blog add la...
ni blog add sy yg baru nati tukar ekkk kat tepi nun..

http://ctanie.blogspot.com/

TQVM

sitynuress said...

zellllllllllllll
harap maap laa
aku kene tarik diri
sebab ni dah ari ke 3
dan aku masih makan nasikkkk
uwaaaaaaaa
so aku rasa baik aku tarik diri je laaaaaa

CT Anie said...

alamak...lupa lak nak bg no ID saya utk tukar add blog tuh

ID saya 82. Sowi kak zel...

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Sity - OK beres ;)

Hehhee kalau kena masak mmg kena makan..

Aku senang sket sbb lakiku jauh

Mimy Hamid said...

akak nama kita jgn lupa..nnt email gambo..tp berat penimbang takde..