Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, November 16, 2009

SUKAHATI ler...

Pasal raya haji..
Ada byk yg tanya pasal nak makan nasi..

PERSILAKAN ler..
Kalau aku cakap tak boleh sekali pun..
Bukannya aku ada depan korang pun...

TAPI !!!!

SILA MENGAKU SALAH HOKAY :)

Tak kira ler kat blog ke.. kat emel ke.. kat facebook ke..
Kat mms ke.. sms ke... nak tulis surat rasmi ke...
Akuan bersumpah ke.. nak bicara kuasa ke..

MENGAKU HOKAY !!!!

Nnt di hujung contest... bab-bab TERLAJAK MAKAN ni pun..
Akan diambil kira..

LWP = 48% tapi makan nasi 10 kali..
Adakah ANDA BERHAK MENANG?!!!

Kalau TIPU.. makan tapi tak mengaku makan...
Senang kata JAWAB NGN TUHAN JE ;)

Oklah.. tu je pesanan penganjur rancangan..
Tak payah nak complicated kan pertandingan ini..

Akak tengah pening kepala ni.. Farmville tak leh masuk..
Abih ler anggur-anggur masak ranum haku :((
.
.
.

4 comments:

its me said...

aku da nak masuk 28 hr tanpa nasi..aku bt ngan kawan aku...abis step pertama ni..aku akan melangkah step seterusnyer lg 30 no rice+no fried food....moga aku berjaya...no nasi insya allah bakal berjaya aku tak mkn nasik kot..19hb ni tamat edah nyer...

tapi yg best haram jadah berat aku tak turun...cume aku rase bdn aku ringgan sikit jer(mcm ko kate)...penin nasi tok sah kate..aku tahan jer ngan penadol sepapan..toing pale hotak aku...tapi mak aku lak marah..da la tak peknen lagi ..da mentedarah panadol jerk keje..so aku amik ubat pelali minyak capkapak..uda rasa nak terbako pale hotak aku...

tapi ape pun aku harap ko berjaya tanpa nasi ni...aku polo kowang 99htn ni...aku idak la 99 hr..aku wat step by step ler...

sekian komen malam hari setelah penat jenjalan klik klik..ko nyer tidoo nuff nye

arbaieyah said...

ya...aku sokong 120% ....semua peserta kena jujur pada diri sendiri..kalau x jujur berat akan bertambah 3 kali ganda...ehehhehehe

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Reen..

Aku pun sama.. haram jadah berat takmo turun..

Hari tu je turun 1kg sekejap..

Malam ni dah back to normal balik..

i'm Lina said...

hehe... peserta risau x dapat mkn ketupat kah?

kata masuk contest 99HTN, so kena la sacrifice "ketupat nasi" itu....

bole je mkn benda2 lain....

apa pon... kena la jujur... sape2 yg dah tlajak tu kan....




*moga aku bjiwa kental! kamon kamon*