Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, November 5, 2009

FINAL 99HTN

Ada beberapa lagi tempat kosong..
Siapa cepat dia dapat..
99HTN takkan melebihi daripada 99 orang peserta..

So, sapa nak masuk lagi..
Sila tinggal jejak di ruangan komen ini..
Setelah nama anda masuk senarai..
Sila anta gambar-gambar yang diperlukan...

TIADA EXTEND HARI untuk peserta baru..
Anda juga akan tamat pada 7 Feb 2010..
Adil untuk peserta yang sudah mula dari awal..

Bagi nama yg belum MERAH..
Penyertaan anda sudah diterima..
Tapi masih belum cukup syarat..
So, cepat2 ler tepati syarat itu..

Lagi lambat anda timbang..
Lagi rendah result LWP..

SO, SILA PASTIKAN ANDA TELAH MENGHANTAR 2 GAMBAR

1- Gambar diri
2- Gambar timbang bersama bacaan

Saya akan double check semua penyertaan pada hujung minggu ini..
Sebarang masalah saya akan hubungi peserta kemudian..

LASTLY

Pastikan Hidup Anda Bebas Nasi
.
.
.





9 comments:

Mummy_Sofea said...

wahh nak join leh x?skang ni semakin berat sejak bersalin...ni link dilla...http://luvlysofea.blogspot.com/..klu leh join dilla akan antar pic ek...tq

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Dilla.. u nombor 58
Jgn lambat anta gambar2 hokay

Ida chubby said...

akak...saya nak join :)

http://jangmilah.blogspot.com/

cinta juliet zainal abidin said...

yeay..da masuk! tengs kak.

Mummy_Sofea said...

akak..dilla da antr pic tau...so confirmkn dilla no 58kn...nk post enri ni

Arissa Adlina said...

akak...saya nak join gak...

http://saraieda.blogspot.com/

kalau kompem permohonan diterima...seberapa pantas sy antar gmbar kat akak

Azlina Ibu Alisha said...

Kak,sy pon nk Join this contest..tp tgk mcm penuh da..sy dh snap pic..kalo ade kosong pls let me know... gugu-gaga-alisha.blogspot.com

Azlina Ibu Alisha said...

thanks kak..kasi saya masuk..xsia2 saya follow d rulez..sy tau tarikh tamat akan sama dgn yg lain..thanks again

Mummy Wafiq said...

Kak Zel

june dh email mlm td...tp nape nama still kaler biru ek??huhu