Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, November 15, 2009

Balasan....

Balasan dari makan bihun goreng, tauhu goreng,
pisang goreng, karipap, ayam goreng,
Lagi ada pizza, spaghetti, air gas...

Maka minggu lepas tiada perubahan berat..
Masih kekal di tangga 119.6kg..

Minggu ni apa nak buat pun tak tau ler..
Sangat busy..
Mustahil nak senaman di minggu giler babeng ni..

Makanan rebus ?

Apa benda yg sedap direbus dan sedap di makan?!!
Aku tau jawapannya..

MAGGI !!!!

Leh tak sapa2 senaraikan keburukan makan maggi?
Tinggi ke kalori?
Kolestrol?
Castrol?

Minggu lepas 4 kali makan maggi..
Malas masak punya pasal...


PENGAKUAN KISAH BENAR
(tkde blog)

Azura Yahya NO.98
15 November at 12:04

Bahawa saya Azura Yahya ingin membuat pengakuan kepada Puan Hezlin... Saya adalah kantoi semalam... Saya adalah TERPAKSA menjamah sedikit nasi semalam...

Semalam aku pegi kelas cupcakes dgn Puan Pnut Cuppies... Kelas tu termasuk sekali dgn lunch... Aku adalah sangat terlupa utk membawa barang sekeping dua roti sbgi bekalan... Bila aku cakap aku xbleh makan nasi, Puan Pnut pujuk aku cakap, jamah lah sedikit... Sebagai anak murid yg mahu menjaga hati cikgu nya, maka aku terpaksa lah jamah sedikit... Aku masuk umah orang, jadi aku terpaksa hormati pelawaan tuan rumah... Lagipun ada 4 org bloggers lain yg belajar sama... Tapi aku makan adalah dlm kadar yg sedikit... Lebihkan ulam2 & sayuran...

Aku adalah agak menyesal sbb hajat xmo makan nasik langsung tak tercapai... TETAPI... aku adalah sngt happy sbb berat aku adalah turun sekilo... Sekian pengakuan aku... Aku nak diamkan pun boleh org bukan tahu, tapi aku adalah amat rasa berdosa kerana tidak berlaku jujur dlm contest nie... Jadi lebih baik aku mengaku kan.... Tengkiu...

.
.

3 comments:

Azimah@Melati said...

ekekekeke mama ko kantoi ek.....ehehe

azurayahya said...

aku dah masuk umah org beb... takan nak menyombong takmo makan... berpada2 ler sikit kan...

kalo kat umah aku memang aku tak pandang langsung pun nasik tu... itupun aku dah tebalkan jugak muka, tanya kat Puan Pnut, "errr, ada roti tak..!?"... Dah tuan umah kata takde, takan nak moncong muka kot... hahaha... mau kena hempuk ngan toping cake tu kang...

I want to lose weight said...

Hehehehe.. janji dah masuk perut pun...

Aku dok terpikir-pikir nasi lemak hari ni...